.

Live TV Warta Rakyat

13 July 2013

[Video] Penyokong PAS dilarang meroyan bila tengok video ini #PRKKualaBesut

Brader baru sahaja tiba di Kuala Besut semalam bagi mengikuti perkembangan secara dekat mengenai perjalanan pilihanraya kecil disini.

Nampaknya keadaan disini tenang.Mungkin penduduk disini tidak begitu ghairah untuk berpolitik dan besar kemungkinan mahu terus memberikan mandat kepada Barisan Nasional memandangkan calon yang diketengahkan oleh PAS ialah calon Cari Makan

Jom layan video dibawah



Video diatas adalah kombinasi video sumpah lakhnat calon PAS Kuala Besut Azlan@Endot Yusoff vs Saiful Bukhari Azlan.Kombinasi video berkenaan ditujukan kepada masyarakat Malaysia amnya dan penduduk Kuala Besut yang bakal mengundi khasnya.Apa yang brader nak katakan disini ialah apabila apa sahaja yang dilakukan oleh puak PAS,maka ia halal dan boleh diterima.

Brader tengok dua tiga kali kelakar pulak apabila penyokong-penyokong PAS ni jenis macai sejati dan jenis yang mudah diperbodohkan oleh pemimpin mereka.

Itulah sikap taksub yang dipupuk oleh PAS kepada pengikut mereka sehingga tidak dapat menilai mana betul mana yang salah.

Kita tidak mahu membina negara ini atas dasar taksub tetapi kita mahu bina negara ini atas dasar kebijaksanaan dan rasional.

Lebih baik kita memilih pemimpin yang bersikap sederhana,mempunyai latar belakang keluarga yang meyakinkan serta berjaya dalam bidang yang diceburinya


P/S : Sejuk hati tengok gambar calon BN Tengku Zaihan bersama mak ayah

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM