.

Live TV Warta Rakyat

15 July 2013

Kahkahkah!Calon PAS Kuala Besut diarah tutup mulut! #PRKKualaBesut


Beliau orang baru dalam politik,muda tersalah cakap ketika menjawa.Lepas ini beliau tak akan buat kenyataan spontan lagi.Kenyataan akhbar mesti melalui pengurus kempen - Pengurus kempen PRK Dun Kuala Besut , Hanafiah Mat
Kahkahkah!

Setahu aku apa yang dicakapkan secara spontan tulah yang sebenarnya isi hati seseorang.Mungkin sebab Che Long sudah terkeluar kenyataan bahawa  jika dia menang dia nak meniaga lah,banyak kerja lah dan nak suruh orang lain uruskan DUN lah.Memberi kesan yang negatif kepada PAS.


Sebab inilah pengurus kempennya mengarahkan Che Long tutup mulut kerana tidak mahu Che Long terkeluar kenyataan-kenyataan ikhlas yang memakan dirinya.

Kah Kah Kah!

Memang benar setiap calon perlu ada pengurus kempen sendiri.Tapi kalau sampai suruh calon sendiri tutup mulut nampak sangat ada perkara yang PAS tidak mahu rakyat Kuala Besut tahu.Yelah baru beberapa hari berkempen dah keluar macam-macam agenda tersembunyi,inikan pulak kalau dah nak masuk minggu kedua.Pasti lebih banyak!

So Che Long u just shut your mouth!This is an order!Kahkahkah!

1 comments:

  1. Lambang demokrasi dalam PAS. Tak boleh cakap walaupun perkara benar. Tak boleh menentang walaupun sesuatu itu salah. Hanya perlu membodohkan diri dan meletakkan diri pada taraf bodo. Wala, toat, redho nanti dapat masuk surga.

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM