Live TV Warta Rakyat

6 August 2012

@niknazmi tak ikhlas tibai Manoharan @mmanoADUN.Mana suara pemimpin PR dalam hal ni? cc @anwaribrahim @cmlimguaneng @limkitsiang @Tantawi100 @NajibRazak @tunfaisal

Isu penghinaan terhadap pemain badminton negara Datuk Lee Chong Wei oleh Ahli Dewan Undangan Negeri Kota Alam Shah Manoharan Malayalam makin hot beb.Sehingga sekarang Manoharan masih lagi tak membuat sebarang penjelasan mengenai status twitternya.Makin diam makin rakyat Malaysia panas hati.

Terbaru, ADUN Sri Setia Nik Nazmi daripada PKR mengeluarkan kenyataan seperti gambar di atas.Kenyataan tuh memang memerli Manoharan.Tapi persoalannya,pehal tak tibai direct mamat Manoharan tuh?Kamonlah.Sekarang ni rakyat Malaysia bersama dengan Lee Chong Wei.Nak takut ape?Tibai direct je lah.Memang playsafe tol lah bila melibatkan kesalahan DAP.

Masalahnya sekarang mana pemimpin AGUNG daripada Pakatan Rakyat?Mana Anwar?Mana Nik Aziz?Mana suara anak muda Tantawi?Mana boss besar Lim Guan Eng?Mana mentor Lim Kit Siang?Semua senyap bila tang DAP buat hal.Beb.Ni melibatkan rakyat Malaysia.Korang cakap korang concern sangat kan pasal rakyat Malaysia?Hah?Buktikanlah!Jangan jadi double standard!

So korang boleh nampak lah apabila isu tu tak menguntungkan PR,semua akan menikus.Walaupun ia melibatkan wira Lee Chong Wei pujaan ramai yang tak de kait mengait pun dengan politik.Orang kritik usaha dia dan hina nama dia Pakatan Rakyat boleh buat bodoh???Nampak sangat tak ikhas memperjuangkan rakyat!

Puih!Never trust Pengecut Rakyat

Published with Blogger-droid v2.0.6

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM