.

Live TV Warta Rakyat

9 July 2012

Terkini!Pasangan super samurai yang mengamuk meninggal dunia?

Brader dapat satu link daripada The Star yang melaporkan (terkini) bahawa lelaki yang mengamuk di Kompleks B,Jabatan Perdana Menteri Putrajaya, sudah  meninggal dunia.



Klik untuk ke link


Kejadia amuk tersebut berlaku apabila seorang lelaki bertubuh sasa dan tidak berbaju itu bersama pasangannya yang berhijab hitam kelihatan masuk di pondok pengawal keselamatan pada pukul 2.30 petang.

Bagi mengelak kejadian tidak diingini pasangan tersebut diminta masuk ke perkarangan bangunan.

Utusan melaporkan Bagaimanapun, kedua-duanya bertindak ganas memecahkan sebuah Perodua Kancil dan dua Proton Waja di tempat letak kereta tidak jauh dari bangunan B1 yang menempatkan Biro Pengaduan Awam.

Anggota polis yang tiba di tempat kejadian cuba memujuk pasangan tersebut bagaimanapun gagal memaksa tembakan dilepaskan.

MalaysiaKini juga turut melaporkan perkara yang sama berdasarkan sumber daripada The Star


Walaubagaimanapun twitter dan Faceboom rasmi PDRM sekitar jam 8.16 pm belum melaporkan apa-apa berita terkini mengenai perkembangan pasangan samurai amuk tersebut


 Klik untuk ke link


Klik untuk ke link

Ada sesiapa lagi yang boleh sahkan perkara neh?Gambar mengamuk boleh klik sini  dan laporan juga terdapat disini


0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM