Live TV Warta Rakyat

29 May 2012

Panas!Mahasiswa ini cakap sultan Johor bodoh sebab beli no plat pakai duit rakyat!!

Brader rasa isu ni takkan reda selagi orang-orang bodoh yang bajet tahu cerita masih terus bermain dengan apa yang ada kat kepada hotak dia tanpa mengambil satu insiatif pun untuk mengkaji perkara tersebut terlebih dahulu.Ni maklumat terbaru yang brader dapat semalam.Seorang mahasiswa yang bodoh dan terikut-ikut cakap orang lain menggelar sultan Johor sebagai "BODOH" kerana perasaan marahnya terhadap sultan yang membeli no plat dengan harga 520k yang langsung tak ada kene mengena dengan budak ni mahupun family budak ni.Jom kita tengok!



Woi budak bodoh yang tak tau apaa-apa!Brader bagi masa 2 hari untuk lu mohon maaf secara terbuka di facebook.Brader akan pantau!Kalau lu tak mintak maaf kat facebook,brader akan dedahkan siapa kau!Lu boleh cakap ikot sedap,lu terima la padahnya.Kepada pembaca,ni ha budaknya.

Macam bagus je budak ni

Untuk isu no plat ni korang boleh tengok sini dan sini

P/S : Woi budak.Easily brader boleh dapat siapa kau dan kat mana kau tinggal ok?Details kau semua.Lu better buat kenyataan maaf kat facebook sebelum gua publish muka lu.Gua nak lu baca artikel ni!

18 comments:

  1. bak kata TMJ, "So before You Open your mouth. Do your research." nampak sgt mahasewel nie x buat research sblm bkata².

    ReplyDelete
  2. jgn jd bebal sgt suruh bukak sekolah tahfiz..berlambak2 sekolah agama rakyat bawah naungan sultan johor..kt tmpt lain ade ker..ade ker.cuba tgok org mana ni mesti kes tak pergi sekolah agama.tu biadap semacam jer...

    ReplyDelete
  3. Ingat dah jadi Mahasiswa dah boleh nak suka2 komen? Mamat mangkuk ni dari mana ni? Kawan ni, semenjak Moyang kawan lagi dah berkhidmat dengan Baginda Sultan, jadi tau samada Baginda Sultan dan kerabat ada terima atau tidak duit Kerajaan. Jangan cakap ikut suka. Kalau kawan jumpa ni, jangan kata Paintball, dengan Pallet, dengan air-gun masuk dalam mulut dia nanti. Kurang ajar.

    ReplyDelete
  4. mamat ni kampung maner ni..suruh bukak sekolah tahfiz...sekolah agama berlambak2 kt johor ni bawah naungan sultan johor.kat tmpt lain ader ker..ader ker..bebal tul.ni mesti kes x g sekolah agama tu biadap semacam..

    ReplyDelete
  5. Doktrinasi pemikiran pmbangkng bjaya melahirkn rakyat seperti ini, penuh dgn kbncian. Tnpa segsn silu, kdg2 hilng pertimbangan. Agong dpersenda, Sultan dihina. DAULAT TUANKU!! Bersama pertahankn maruah baginda. Sebagai mahasiswa, jgn jd terlalu biadap. Hormati org y lebih tua d bpngalaman..

    ReplyDelete
  6. pedang samurai ke? tak sabar dah kepala nak dipenggal? :)

    ReplyDelete
  7. ni la budak asuhan PASsial...agama taruk tepi hawa nafsu syaitan di utamakan..nk ckp pandai konon tp diri tu bangang nk mampos!!! PAS,PKR n DAPig masuk kuboq la nnti

    ReplyDelete
  8. Kalau sultan johor beli kata duit rakyat... Kalo rakyat yg beli nak kata duit sapa??? Duit rasuah BN ker??? Bodoh punya budak!!! Cakap tak pakai otak!!!! Org ada duit orang tu punya sukaa laaa nak buat apa... lagi skali nak cakap... Bodoh punya orang yg pertikaikan www 1.... Bodoh bodoh bodoh

    ReplyDelete
  9. Pelikkan bila ornag jentik sikit sultan sekor sekor mengamok bagaikan nak gila. tapi bila bangs alain hina Allah, Nabi dan agama islam ko ornag buat dek sahaja.kalau bising pun setakat nak cari paublsiti jek. WTF ko ornag ni islam ke atau ?????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko tak kenal sultan johor camne,kalau dah ada anak nnt anto kat sekolah agama johor, sekolah cukup2 smpi darjah khas,WTF tu apa,mencarut je yg ko tau,sengal.

      Delete
  10. duit rm520 tu balik juga kpd rakyat melalui jpj. diaorg ni x pikir ker.....

    ReplyDelete
  11. saya org JOHO.... isu nie biasa jer.. sebab kiter tau sapa sultan kita.. :) Daulat Tuanku..!!

    Ps~~ JOHO ader skolah agama... tempat kamoo ader ker??

    ReplyDelete
  12. Aper ke hal masuk bab politik ni? Jangan duk men kutuk2 parti mana2 pun. Kalau kira derhaka pada Raja2. Umno yang bertindak mengurangkan Kuasa Raja2. Tapi ini tak berkaitan dengan Politik. Aku ni dari PKR, tapi aku sendiri nak titik budak kurang ajar yang kutuk2 Sultan aku ni. Tolong jangan libatkan Politik la. Kalau dah masuk isu Sultan ni, tak kira la korang dari mana pun. Sama2 I3ERSATU untuk ajar budak yang kurang ajar ni, termasuk dengan yang menyokong budak tu. Apa yang susah sangat?

    ReplyDelete
  13. JamilKucing, tau ke kami tak melenting kalau penghinaan Islam berleluasa?? Islam mengajar kami bersabar... Bertindak melalui cara yang betul... Isu ini sebenarnya tak sepatutnya wujud kerana kita sesama Islam... Penghinaan Islam selalunya berlaku dari orang kafir... Sebelum nak bising kepada orang yang bukan Islamm, tak salah kita bising dulu terhadap orang yang Islam nie tapi kurang bijak... Islam tak ajar nak WTF kat sesiapa pun... Kau Islam ker apa? sebab sekarang nie nama jer melayu, tapi ramai dah murtad.... Sekadar berkongsi pendapat.... Assalamualaikum...

    ReplyDelete
  14. kalau nak mengata tu pandang2 dan dengar2. telajak perahu boleh undur tapi telajak cakap mu terima padahnya. lain kali kalau dapat sesuatu berita yg tak puas hati kajilah dan selidiklah dulu,jgn cakap ikut suka eja.....!

    ReplyDelete
  15. Budak ni kalo dpt tibai je..... Brader jai budak ni dtg dri mane? die ckp pndai sgt, hina sultan abis ape cite Agong pn beli WWW5.... ape respon die??/ brader xyah rahsia2 sape mamat ni bgtaw je senang nk tibai... Rakyat johor taat setia pada raja dan negara....

    ReplyDelete
  16. apsal cover nme fabebook dia? Sng skit nk serang

    ReplyDelete
  17. x payah simpan lame2 bdk nh....abeskan je...sape dye nak maki sultan aq...

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM