Live TV Warta Rakyat

21 February 2012

HOT : NAMA AMAN KAMPUS DIBURUKKAN DI UNIVERSITI MALAYA??

Cis..Brader ingat citer Aman Kampus untuk  fasa 1 ni dah berakhir.Semalam brader helo2 member seperjuangan kat UM.Dorang bagitau brader yang ade satu banner dah naik kat dalam UM.So brader pun mintak la member brader ni send gambar.Banner ni naik dipercayai pada Jumaat 17/2/2012 di depan UM Sentral dimana ketika itu sedang HOT jelajah Aman Kampus.So brader da abes program ni baru dapat tau.Ciss!Jom tengok banner nye


Agak-agak sape punya keje ni?Dengki sangat kot.Sampai buat banner bagai.Brader agak ni saje je buat salah eja kat dalam banner tu.Siap melibatkan nama Penggerak Mahasiswa dan Srikandi Malaya lak tuh..

Cis !!

Tapi brader nk cakap

Ni je ke yang mampu diorang buat??xde lagi hot ke??GAME YANG SERABAI OK?

P/S : Aman Kampus still cool!Penggerak lagi cool.Srikandi Malaya amatlah cool!Yang buat banner ni SERABAI!

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM