Live TV Warta Rakyat

22 February 2012

HOT : TUDUHAN YANG KURANG AJAR TERHADAP PENGGERAK MAHASISWA!

Yellow morning!Disini brader ingin menaikkan satu isu yang cukup HOT!Tuduhan berat keatas Penggerak Mahasiswa oleh seorang MPP (Pro-M) yang digantung tugas.Lai tengok (klik gambar untuk besarkan)


Haha..Mesti korang tak paham kan apa yang dituduh?Rileks k?Brader dah siap pun translate dengan bantuan kawan chineese.Bukan brader translate pakai google translate ok?Ini translate nya

Daripada Tan Tiong Yih

Keprihatinan dan penyertaan Pelajar UM terhadap politik Kampus adalah sesuatu perkara yang  membanggakan tidak mengira mana-mana parti Mahasiswa. Tetapi apa yang mengejutkan adalah penggerak mahasiswa sanggup memberi pelbagai manfaat kepada calon-calon pengerak yang bertanding dalam pilihan raya kampus, termasuklah menaikkan CGPA mereka. Sebelum saya mendapat bukti yang kukuh, saya harap kamu boleh menghentikan perbuatan kotor ini supaya saya boleh menghormati anda sebagai pelawan saya.
Saya amat berharap kamu dapat membuktikan kepada saya bahawa statement saya adalah salah.


KAH KAH KAH


Jom kita tengok apa balas Yu Sheng.Dia balas dengan santai je.Terduduk kot si Tan Tiong Yih ni

Daripada Leong Yu Sheng,

To Mr Tan Tiong Yih
Dear Senior, Please stop black mailing our faction. Giving out statement without concrete fact and data is absolutely irrational and irresponsible.
I urge u to show me the proof if you have. if not, please apologize for your irresponsible action. I believe people that supported you would be dissapointed too for you accusing action.

Anyway, academic stuff is under TNC akademik, nothing to do with HEPA part, unless you are doubt about TNC akademik neutrality.
Please respond as soon as possible.

Your Junior and not your enemy,
Leong Yu Sheng


Nak bukti lagi sila klik gambar dibawah


So dia ingat benda ni dah setel ke?Blum bro!Benda ni melibatkan bahagian Akademik dan mencemarkan nama institusi Akademik!.Habis semua kau kaitkan semata-mata nak memburukkan Penggerak Mahasiswa.Kalau ada bukti yang kukuh,JOM KITA JUMPA TNC AKADEMIK!ADA BERANI?????

P/S : Memfitnah jelah keje depa ni.Tak de keje lain.Daripada kau fitnah,baik kau cabut rumput panjang.Brader mintak Tan Tiong Yih kemukakan bukti yang KONKRIT tu (Kalau ade)


Gerakan Mahasiswa di Universiti Malaya



0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM