Live TV Warta Rakyat

26 November 2013

#Again Rumah pimpinan Pro Mahasiswa disimbah cat semasa Pilihanraya Kampus UM! #PRKUM


Siapalah yang tergamak buat kerja terkutuk ni kepada pimpinan Pro Mahasiswa yang terkenal dengan kepimpinannya yang mantap di universiti terulung negara (Universiti Malaya).Sesungguhnya perbuatan berkenaan amatlah tidak bermoral!Ini semua kerja jahat mereka-mereka yang tidak ingin melihat kemenangan Pro Mahasiswa!Ini semua dengki!Pihak lawan takut kepada gerakan gergasi Pro Mahasiswa!!!

(Ok sila baca statement brader diatas dengan nada  sarkastik)

Ok lah seperti biasa pasti akan ada insiden macam ni berlaku kepada Pro M setiap kali menjelangnya Pilihanraya Kampus.Sebenarnya brader ngantok bhai dengar cerita-cerita macam ni.Tapi apa pun brader suka tengok page rasmi Pro Mahasiswa UM yang mengambil kesempatan ini untuk mengeluarkan so called kata-kata semangat seperti dalam gambar.

'Buatlah apa pun.Pro Mahasiswa tidak pernah gentar dengan sebarang provokasi,sabotaj dan ugutan.Kami akan terus maju!'
Emmmm...Emmmm....Bhahahahaha!Ok la.Mesti korang nak suruh mahasiswa semua percaya yang korang betul-betul kena sabotaj kan?Ye..Ye...Jom lah ramai-ramai mahasiswa kita percaya cakap Pro M ni please..Kesian diorang...Asik kene sabotaj je....

(Sila baca statment brader diatas dengan nada sarkastik sekali lagi)

Brader cuma harap semua mahasiswa dapat percaya yang ini bukan satu drama. daripada Pro M!Ini betul-betul punya ok?

Jom kita tunggu drama seterusnya daripada Pro M.Eh salah!Jom kita tunggu apa lagi sabotaj yang bakal Pro M terima!

Gua bckup Pro M bhai....Kah Kah Kah!

1 comments:

  1. As Salam Bro

    Biasalah kalau dah Tuan2 Guru mereka kencing merata-rata anak murid pulak kencing bersepah..... Sebijik perangai puak pembangkang... Pengecut tu...

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM