.

Live TV Warta Rakyat

14 August 2013

Azwan Bro tawar diri Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia #1Bro4NKP @NajibRazak @AzwanBro @KhairyKJ


Sah !!! Ketua Pemuda Umno Perak telah mengesahkan untuk menawarkan diri bertanding jawatan Naib Ketua Pemuda Umno Malaysia. Dengan pengesahan ini maka segala teka teki mengenai tawaran bertanding calon Naib Ketua Pemuda Umno telah terjawab.

Persaingan merebut jawatan ini makin kencang apabila kedengaran suara-suara marhen di media sosial bercakap mengenai beberapa orang lagi calon lagi akan menawarkan diri jawatan NKPUM ini.

Jom kita dengar apa kata Ketua Pemuda Umno Perak ini mengenai hasratnya bertanding jawatan NKPUM ini :


Selamat berjaya brader ucapkan kepada Azwan Bro

1 comments:

  1. Artikel yang bagus, dalam masa yang sama kita kena ingat pasal Azeez Rahim ni , beliau tak layak jadi Pengerusi Tabung Haji . Kita tak nak kuasa di salah guna sewenang-wenang . Tabung Haji dah banyak skandal sebelum ni , Azeez pun cerita masa jadi CEO kat Tabung Haji pun tak habis lagi . Jangan biarkan duit rakyat pendeposit Tabung Haji disakau , ini lah jadi nya kalau orang tak layak dijadikan Pengerusi Tabung Haji , Azeez Rahim wajib berundur jadi Pengerusi Tabung Haji , mohon pautkan link http://no2azeezrahim.blogspot.com/ untuk pembongkaran cerita azeez rahim.

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM