Live TV Warta Rakyat

11 June 2013

Lagi tunjuk pandai lepas PRU 13 @shook1974

Seperti yang brader cakap pada entry lepas bahawa selepas PRU 13 ramai pengamal media sosial Pro BN mula tunjuk pandai tak macam sebelum PRU.

Sebenarnya brader tak kisah kalau masa PRU engkorang ni betul-betul bagus dan buat kerja tapi masalahnya peranan pun tak tau kemana,tup tup bila PRU habis engko lah orang paling kuat menghentam.

Cuba buat rilek,daripada engko analisis kelemahan orang baik engko analisis kelemahan diri sendiri.Bila semua pengamal media sosial Pro BN buat macam tu,barulah masing-masing muhasabah diri tak kisah la engko ni bawah parti ke BERGERAK BEBAS yang DIBAYAR ke.

Dari blog Double Y


Wa benci la tengok muka lu....hehe!

Pada awalnya saya malas ikut campur serangan yang ditujukan kepada Tun Faisal kerana ramai kawan-kawan yang dekat dengan Shook memaklumkan kepada saya bahawa Shook ada masalah peribadi dengan Tun Faisal.

Jadi saya ambil langkah berkecuali dengan menjadi penonton melihat aksi pondan 'hit & run' Shook menyerang Tun Faisal. Tapi kebelakangan ini serangan yang dibuat oleh pondan Shook telah mengheret nama UMB dengan melemparkan pelbagai tuduhan tidak benar ke atas UMB.

Ok ingin saya tekankan agar semua faham - Shook lu punya masalah peribadi dengan Tun Faisal itu lu punya pasal, gua cuma mahu jawab mengenai peranan UMB yang dikatakan gagal oleh lu.

Biar jelas juga di sini, kawan-kawan 1Agenda yang lain dengan rendah diri saya minta kamu jangan ikut campur. Cukuplah sekadar membaca apa yang saya tulis, selepas itu duduk diam-diam.

Kenapa gua jawab, bukan pengerusi UMB yang jawab?

Gua kena jawab atas dasar gua AJK UMB, malah jika gua membiarkan sahaja fitnah Shook di laman Twitter melalui teknik pengulangan. Gua khuatir pembohongan ini dianggap benar oleh 2,000 followers lu yang naif propaganda.

Justeru itu saya terangkan peranan UMB agar semua jelas, walaupun manusia macam Shook memang tidak akan faham kerana bahasa yang saya gunakan mungkin terlalu tinggi untuk dicapai oleh akalnya yang singkat.

Pertama UMB terlibat membantu BN bermula PRK Manek Urai hingga PRN Sarawak sebelum PRU13.

Kedua UMB turut terlibat dalam PR kampus yang menyaksikan penguasaan mahasiswa pro kerajaan di 18 kampus.

Aiyark!

Sudah terdedah satu rahsia kerana seorang manusia bodoh piang macam Shook.

Tak mengapa, kita ketepikan cerita lama, kita kembali kepada cerita baru iaitu peranan UMB semasa kempen PRU13. Semasa kempen PRU13 UMB memiliki jentera di 4 negeri pembangkang iaitu Kelantan, Kedah, Selangor dan Pulau Pinang.

Selain itu UMB turut melibatkan kawan-kawan blogger dari Terengganu ada juga dari Sarawak. Manakal UMB pusat pula bertanggungjawab mengendalikan 'war room' Pemuda di tingkat 28 PWTC.

Ketika unit kreatif UMB bersengkang mata menghasilkan kartun-kartun propaganda, Shook macam biasa menghantar tweet-tweet seperti di bawah. Shook macam biasa kritik dan terus mengkritik kadangkala meraban.

Contoh Shook biasa tweet rujuk di bawah (bukan berperang dengan tweeter puak PR pun) dasar pengecut!


Dengan tweet begini adakah Shook rasa dia telah membantu BN menguruskan persepsi, rasanya tweet Shook bertarikh 3 Jun menjawab persoalan ini :


Macam tu rupanya...Seterusnya klik sini .

Dengan brader simple je,ko hentam orang,jangan expect orang takkan hentam ko balik.Orang boleh hentam lebih teruk daripada apa yang ko fikirkan....

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM