.

Live TV Warta Rakyat

4 June 2013

Cadangan sekat Facebook itu cadangan yang bodoh


Someone please lempang mamat ni.Let me tell you,tak kisah la penyokong BN ke Pembangkang ke memang tak dapat lari daripada orang-orang yang bangang ni.Kadang-kadang statement diorang ni bagi kesan yang buruk kepada imej kerajaan walaupun itu bukan keputusan daripada kerajaan

Contoh terbaik ialah mamat kat atas ni.Aku tak perlu tulis panjang-panjang sebab dalam kepada otak korang mesti ada 1001 benda yang korang nak bantai mamat neh yang pasti lagi superb daripada gua.Kalau aku bantai pun buang masa tidur aku je

Aku harap tak da lah orang yang naikkan mamat ni jadi pemimpin mana-mana NGO lagi

P/S : Bukan Facebook yang perlu disekat tapi perlaksaan undang-udang perlu tegas.Budak sekolah pun boleh bagi statement lag baik lah - Rujuk sini untuk artikel berkenaan 

2 comments:

  1. Bukan menyekat tetapi perlu memantau,menguatkuasa peruntukan undang2, serta mengambil tindakan yg cepat dan tegas..hukuman yg setimpal mesti dilaksanakan.

    ReplyDelete
  2. Bukan menyekat tetapi perlu memantau,menguatkuasa peruntukan undang2, serta mengambil tindakan yg cepat dan tegas..hukuman yg setimpal mesti dilaksanakan.

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM