Live TV Warta Rakyat

8 March 2013

Pengakuan bapa Saiful - Usaha tutup isu penghinaan @TianChua terhadap polis? #LahadDatu



Ah sudah.Bapa Saiful Bukhari pulak mengaku bahawa kes liwat melibatkan anaknnya adalah satu konspirasi UMNO.

Statement ini juga dikeluarkan di beberapa blog pembangkang dan di lidah rasmi fitnah PAS Haprakah Daily.

Persolannya kenapa sekarang?


Gambar diatas adalah kenyataan rasmi daripada Azlan Mohd Lazim berkenaan kes liwat sebelum ini.

Dakwanya lagi, segalanya dirancang dengan begitu rapi dan ia dilakukan dengan begitu terancang sekali.

Sambil menyatakan beliau tidak mahu bersekongkol dalam kes itu, Azlan berkata beliau merasakan ada yang tidak kena sejak empat tahun mengikuti perbicaraan bersama peguam -  Azlan Mohd Lasim,Harakah 8 Mac 2013


Tengok betul-betul kenyataan bapak si Saiful neh.Ada ke dia cakap dia merasakan ada yang tak kena sejak empat tahun mengikuti pernicaraan bersama peguam.

Komennya lagi

Bercakap semasa sidang media tertutup di sebuah kondominium di Taman Melati Gombak, Azlan yang ditemani Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul mendedahkan, fitnah membabitkan anaknya itu adalah satu konspirasi politik menjatuhkan imej Anwar Ibrahim.

Beliau yakin dan percaya bahawa anaknya (Saiful) telah dipergunakan dalam konspirasi menjatuhkan imej dan maruah Anwar 

Bagi brader mudah,mengapa baru sekarang bapak si Saiful neh baru nak 'mengaku' bahawa selama 4 tahun dia mengikuti kes nih ada yang tak kena.Kenapa sekarang baru nak mengaku?Benda ni tak payah nak pikir kompleks sangat la,kalau lu orang la kan,benda yang kononnya dah berlaku selama 4 tahun baru nak mengaku sekarang,lagi lagi masa nak dekat PRU korang rasa boleh terima ke?

Kamonlah kalau bapak Saiful ni seorang yang jujur apasal tak bagitu masa kes ni tengah hot?Pelik dan lawak la beb

Saiful atau bapaknya yang diliwat?

Siyes lah beb gua rasa pengakuan ni paling kelakar lah abad ni.Ada ke anak yang diliwat,bapaknya yang merasa kesan dijubur?Kah kah kah!

Ni SMS daripada Saiful yang dihantar kepada beberapa rakan blogger

Ini pesanan masej yang disampaikan oleh Saiful Bukhari tengahari tadi "Bapak dipergunakan, saya tetap istiqamah dan tidak sesekali berganjak dan juga tidak mahu melatah... Salam buat rakan-rakan lain..."

Saiful juga berkata beliau akan membuat tindakan selanjutnya...


Gambar diatas adalah gambar semasa Saiful mengangkat sumpah bersama bapanya Azlan bin Mohd Lasim,kenapa masa ni tak de pulak rasa nak mengaku yang ada yang tak kena selama 4 taun mengikuti kes liwat Saiful?

Dari blog Bro Jinggo

Keluarga Saiful Bukhari memberitahu bahawa bapanya hilang sejak 3 minggu yang lalu selepas mengalami masalah kewangan dan masalah keluarga.

Bapa Saiful juga dikatakan pernah mengugut beberapa pemimpin Umno untuk mendapatkan wang perbelanjaan dan apabila tidak dihiraukan Azlan Mohd Lazim hilang dan tiba-tiba muncul dipentas parti keadilan Rakyat bersama Ahli Parlimen Sungai Perani Johari Abdul yang merupakan penyokong tegar Anwar Ibrahim.

Oh sebab duit.....

'Pengakuan' bapak Saiful Bukhari,usaha tutup isu penghinaan terhadap pejuang negara oleh Tian Chua?

Ah sudahlah,selepas beratus laporan polis dibuat terhadap penghinaan Tian Chua yang menghina kematian polis di Lahad Datu,nak cover dengan isu lain?Salah strategi lah beb.Ramai yang marah dengan Cina Komunis neh termasuk ahli PAS sendiri sehingga ada ahli PAS yang membuat laporan polis terhadap Tian Chua!


Bukti ahli Pas sendiri marah dan menyampah dengan Tian Chua sampai buat laporan polis!

P/s : Buat lah pengakuan apa pun Azlan Lazim,yang kena liwat tu Saiful bukannya engko.Ke ada kena liwat dengan Anuwar?Kehkehkeh


1 comments:

  1. Apalah pakcik ni......... Sanggup biarkan anak bersumpah laknat dalam Masjid lak tu....... Bapak jenis apa pakcik ni........

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM