.

Live TV Warta Rakyat

10 March 2013

Pakatan akan ubah sistem media jika menang pilihan raya.....Kahkahkah!

KUALA LUMPUR, 10 Mac —Media akan lebih adil, diyakini dan lebih tersusun di bawah pemerintahan Pakatan Rakyat (PR), menurut janji pembangkang dalam komitmen meluaskan kebebasan awam apabila menang dalam pilihan raya 2013.
Dalam ucapan tentang manifesto pakatan tersebut di Konvensyen PR di Pulau Pinang semalam, pemimpin PAS Dr Dzulkefly Ahmad berkata ini adalah janji yang akan dilaksanakan selepas pilihan raya.

"Jika ditakdirkan Pakatan Rakyat berkuasa nanti langkah pertama yang saya akan pastikan ialah sistem medianya mesti telus dan dan mempunyai kredibiliti yang tinggi tidak seperti sekarang tidak amanah, menurunnya etika kewartawanan dan sukakan penyebaran fitnah," katanya yang dipetik dari Harakah Daily hari ini.

Seterusnya - http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pakatan-akan-ubah-sistem-media-jika-menang-pilihan-raya/

Kah Kah Kah!

"U ulang I saman U" merupakan satu contoh 'kebebasan' media yang bakal disajikan kepada rakyat sekiranya Pakatsyaiton Haram berjaya memenangi PRU

P/S : Itu baru tanya dah diugut saman.Kebebasan media pulak macam mana?Kah Kah Kah

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM