Live TV Warta Rakyat

3 August 2012

Video bertaraf dunia yang dihasilkan oleh seorang budak!


Video neh memang ohsem bro.Tak sangka budak macam ni boleh hasilkan video yang brader rasa world class!


Kalau korang nak tengok video yang memaparkan video Beyonce yang dicompare dengan video budak ni.Klik sini.Video bawah skali.Series sebijik bhai!

P/S : Kalau budak ni dapat kat Pakatan Rakyat abes lah makin kuat spin diorang!

1 comments:

  1. Yang aku bimbang budak ni dapat kat pemimpin dia orang yang suka jantan sebab budak ni tengok ensem juga...bahaya kalau puaka FUCKATAN tengok...

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM