Live TV Warta Rakyat

16 July 2012

KJ vs Uncle Seekers : Thumbs up cybertroop PR cc @NajibRazak @KhairyKJ @tunfaisal


Brader bukan nak cakap ape lah.Memang hebat cybertroops pembangkang ni.Bekerja kuat tak kira masa.Makan tak kenyang tidur tak lena mandi tak basah kalau tak dapat point nak hentam kerajaan.Pelbagai video dah dibuat.Pelbagai gambar dah di'super impose'.Kali ini korang tengok la hasil kerja yang mantop giler daripada puok-puok neh.Video kat bawah  membuktikan kebijaksanaan mereka.

Korang nampak tak kemantapan video neh.Kalau video neh tersebar.Boleh jatuh kerajaan bhai
Ha Ha Ha
Boleh tak korang buat video yang bijak sikit?Merapu.Fakta tak dek langsung.Mentaliti macam sampah.Terdesak ke bro?Ha Ha Ha.Ade lagi.Klik sini
P/S : APTB

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM