.

Live TV Warta Rakyat

6 July 2012

Aset-aset @AmanKampus - Kenapa aku letak gambar mereka? cc @NajibRazak @shaharabd @tunfaisal

Jelajah Aman Kampus yang sedang berlangsung di Sabah Negeri Di Bawah Bayu semakin sampai ke penghujungnya dimana lokasi terkini kami adalah di Sandakan.Sekarang ni aku nak letak gambar-gambar pejuang-pejuang tanpa yang tidak mengenal penat lelah dalam blog aku.Ape pasal eh?AKU-PUNYA- SUKA.Tapi letak aku ada makna tersendiri

Most important event in Aman Kampus is INFO SISWA









Yes,peserta ialah aset.Bila kita bercakap mengenai aset atau harta,kita mesti sayang dan jaga punya.TANPA PESERTA,AMAN KAMPUS BUKAN APA-APA.IKHLAS ni.Perlukah aku nyatakan maksud aku?Hehe

P/S : Nantikan Siri 2

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM