.

Live TV Warta Rakyat

17 May 2012

[FOTO] : Srikandi-srikandi manis penyeri Jelajah Destini Anak Bangsa #UiTMPerak @datosahol @NajibRazak

Fuh.Rugi la siut sape tak join JDAB2012 ni.Brader dikelilingi oleh ramai gadis-gadis yang manis.Boleh tergugat iman gua cakap lu.Nasiblah hati brader ni dah dimiliki.Chewah!Haha












PALING JUARA IALAH :


Hamboi!Kemain laju je klik link brader terutama arjuna-arjuna diluar sana.Haha.Amacam?Ada yang berkenan di hati tak?Haha.Tengok gambar je ok.Semua ni brader punya.Muahahahahaha!Ok tapi tu bukan perkara utama yang brader nak cerita (abaikan tajuk post).Hati brader hari ni tersentuh dengan kerjasama yang diberikan oleh pihak Polis DiRaja Malaysia semasa kami berada di  Perak.Ternyata pengorbanan PDRM dalam menjaga jelajah amat kami kagumi.Mereka sanggup berhujan demi memastikan jelajah kami selamat sampai ke destinasi menepati masa.Tahniah PDRM!

Anggota trafik kehujanan

Sebak brader tengok gambar di atas.Adakah wira kita seperti ini selayaknya dipijak oleh demonstran-demonstran Bersih 3.0?Apa salah mereka?Mereka cuma menjalankan tugas.Mereka punya keluarga di rumah.Bayangkan jika ada yang terkorban ketiga tragedi Bersih 3.0 yang berlaku baru-baru ini.Brader dan seluruh rakyat Malaysia tidak akan memaafkan para demonstran gila Bersih!

Masih ramai mahasiswa yang sayangkan PDRM.Bunga diberi tanda kasih dan sayang
terhadap anggota-anggota PDRM

Brader kagum dengan mereka berdua!


Dari kiri Encik Aizuddin Mohd Ghazali dan Prof Ir Dr Hajah Zainab

Brader bukan nak cakap ape lah kan.Brader lihat di usia begini Prof Ir Dr Hajah Zainab masih mampu mengikuti jelajah ini sepanjang hari walaupun sibuk dengan tugas di pejabat.Anak didik Dato Sahol ni!Encik Aizuddin pula antara orang kuat #JDAB2012 bersama rakannya Encik Faizal Daud yang tak jemu memberi motivasi kepada peserta-peserta jelajah serta memberi semangat kepada adik-adik yang kurang bernasib baik untuk memasuki universiti.

Ok brader rasa cukup setakat ini ulasan brader.Untuk lebih banyak gambar dan penceritaan yang gila detail pada hari ini,sila klik blog rasmi Jelajah Destini Anak Bangsa.Penat blogger Harapan Esok upadate.Hehe.Wajib klik!

P/S : Melihatkan post brader ni,brader rasa mesti esok lusa ramai arjuna nak join JDAB2012.Choi!Haha

8 comments:

  1. kate ramai, ni brader muke gadis ni je ^_^ kami yg ramai tadek pon. btw, mmg best td. brader jai yg mane tadi ea?

    ReplyDelete
  2. Brader yang amik video.hehehe.ade je gambar lgi.cuba search blog rasmi jelajah ni.. Link jelajah-anak-bangsa.blogspot.com :-)

    ReplyDelete
  3. Please lah... Knp muka awek smua sama? Aduh spoiled la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blogger tenteramaya.blogspot.com jeles ke?pakai tab xnk amik td.puih!

      Delete
  4. owwhh..yg hok tak bape nak tinggi kecek klate tu ko? hikhikhik

    ReplyDelete
  5. .rmbut pnjang :-) xla.yg rakam video pakai bj unit media baru

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum.... ^_^ x sangka masuk dlm blog abg jai...apa pun semoga bjaya destinasi MDAB seterusnya..

    ReplyDelete
  7. Bro kenape xdapat tengok pon gambar tu skung??

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM