.

Live TV Warta Rakyat

12 May 2012

Artis punya penangan! #JDAB2012!!Pergh!Mantop!! cc @datosahol @NajibRazak

Pergh!Mantop.Ni nak habaq mai program Jelajah Destini Anak Bangsa fasa 2 yang baru berlangsung ternyata menarik perhatian ramai artis!Kali ini mereka menggegar kawasan Kuala Lumpur !

Semalam Skuad JDAB2012 turut dibantu oleh barisan artis popular tanahair seperti Danny X-Factor, Tasha Shilla, Syed Aiman, Linda Rafar, Diana Rafar, Syahir AF8, Fida, Zamarul Hisham, Gambit, Dina AF9 dan Aida AF. Kesudian rakan artis yang mewakili NGO Malaysia Artist Sport Club (MASC) ini telah memeriahkan lagi suasana di sekitar Uptown Danau Kota.Jom kita tengok!

Syed Aiman memberi taklimat kepada rakan artis

Pengerusi MDAB Mohd Faizal Daud menerangkan sesuatu kepada barisan artis

Aizuddin Mohd Ghazali menerangkan mengenai program pembelajaran MDAB 


Pergh gua rasa ni memang kejayaan besar.Kesudian rakan artis turut serta membantu mempromosikan program Mengubah Destini Anak Bangsa ini ternyata berjaya apabila 2,318 data pelajar dan ibu bapa yang mempunyai pendapatan di bawah RM2,000 sebulan berjaya diperolehi dalam masa yang singkat.Artis punya penangan.Haha!Jom kita klik sini untuk mengetahui lebih lanjut aktiviti semalam beserta gambar-gambar yang hot!

P/S  : Camni la artis yang kita harapkan.Berjuang di medan seni serta turun padang mendekati masyarakat

1 comments:

  1. Mohon tumpang berjuang dipautan blog tuan.
    http://pecahpalakmikir.blogspot.com/

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM