Live TV Warta Rakyat

31 May 2012

Akhirnya siswa ini minta maaf kerana memfitah Sultan Johor!Nizar apa cerita pulak?

Beberapa hari lepas brader telah mendedahkan sedikit mengenai identiti mahasiswa yang memfitnah Sultan Johor berkenaan isu no plat WWW1 yang telah berjaya dibida oleh Sultan Johor.Perkara ini dijadikan isu murahan oleh puak-puak pembangkang yang tampil ingin menjadi hero kepada masyarakat kononnya namun akhirnya memakan diri apabila Tengku Mahkota Johor tampil mengeluarkan kenyataan di twitter (rujuk sini)

Disini brader ingin bawakan permohonan maaf daripada mahasiswa ini kepada Sultan Johor,kerabatnya serta seluruh rakyat Johor yang terkesan berkenaan fitnah ini

Email yang dihantar kepada brader oleh mahasiswa ini


Kenyataannya di Facebook

Komennya di posting blog brader

Walau apa pun,brader masih ada hati perut untuk tidak mendedahkan siapa mahasiswa ini.Namun perlu diingat bahawa pada masa akan datang,kaji dahulu sesuatu perkara sebelum anda membuat kenyataan yang bakal mendatangkan kesan buruk kepada diri sendiri mahupun keluarga.Apatah lagi jika anda memegang status sebagai mahasiswa.Nama mahasiswa kan besar gila btul?Sampai boleh terkecuali daripada tindakan undang-undang!Kah Kah Kah.Brader tahu anda adalah seorang penyokong pembangkang (brader ada bukti).Janganlah kerana anda sokong pembangkang,anda terikut-ikut dengan gaya monyet sering mereka lakukan!Buktikanlah bahawa anda boleh menjadi pembangkang yang baik dan bukanlah pembangkang yang monyet.Ikutkan hati brader memang nak publish muka anda serta gmbar anda yang banyak brader dah dapat.Tapi mungkin ini kesalahan pertama anda dan brader harap ini kesalahan TERAKHIR kepada mana-mana pihak berkaitan.

Apa-apa pun tak perlulah anda berterima kasih kepada brader kerana menyedarkan anda sebaliknya buktikanlah ucapan anda melalui tindakan pada masa akan datang.Wsalam

P/S : Nizar Lilin apa cerita pulak?Jom tengok sini

6 comments:

  1. Tak apa. Kita bangsa Melayu bangsa beradab, kalau salah kita maafkan. Berbaik baiklah. Jangan lepasni kita saling tuduh menuduh melulu tak tentu pasal

    ReplyDelete
  2. Tahniah brader jai, niat untuk menyedarkan segenlintir y belum mengetahui raliti keadaan sebenar. Maaf memaafi, doakan y tebaik untuk semua. Gunakan HAK berFIKIR sebelum HAK untuk berSUARA.:-)

    ReplyDelete
  3. gud job bro,artikel sblm ni sedikit sebyk bantu budak tu sedar diri..

    ReplyDelete
  4. elok mintak maaf
    elok juga guna hak utk berfikir sebelum bersuara.
    tapi kerosakan setelah hak bersuara digunakan
    dan kini menjadi hak pulak kepada
    rakyat dan sultan samada utk memaafkan atau mengambil
    tindakan.
    saya rasa ambil tindakan adalah perlu. kerana setiap perbuatan baik atau buruk perlu menerima akibatnya. itu
    adalah hak juga! mesti diterima oleh pembuatnya.

    ReplyDelete
  5. credit to BRADER JAI..
    Akhirnya manusia ni sedar dgn apa yg dia katakan..
    harapnya ia bukan skadar taip atau skirp, akan tetapi lahirnya dari hati untuk memohon maaf..
    DAULAT TUANKU..

    ReplyDelete
  6. http://mohdnajib27.blogspot.com/2012/06/polis-ambil-keterangan-nizar.html

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM