Live TV Warta Rakyat

30 April 2012

[VIDEO] : Bloggers Pro-Kerajaan kantoi!Kebenaran itu memang pahit #BERSHIT



Peh!Kali ni brader mendedahkan bagaimana bloggers Pro-Kerajaan kantoi dalam insiden polis melanggar peserta BERSHIT 3.0.Maaf,kita berprinsip.Katakanlah benar walaupun pahit.


Peh!Memang style la!Bloggers Pro Kerajaan ini KANTOI MEMBERIKAN MAKLUMAT DAN VIDEO YANG JELAS mengenai penipuan MalaysiaKini.

Kah Kah Kah.Mesti panas hati geng-geng pembangkang baca entry ni.TIPAH TERTIPU bhai!

-Ulasan Brader-

1) Penyokong pembangkang cakap diorang nak tolong 'orang' yang terpelosok dibawah kereta polis.Brader rasa nampak agak BODOH alasan tu.Ape ke bingai sangat tak tengok dulu ade ke tak orang kat bawah tu.Bukan susah.Tunduk je!Tengok!Mana ambik masa yang lama?Terbalikkan kenderaan atau tengok bagi komfemkan ade orang ke tak?nak bagi alasan kelam kabut masa tu?Yang aku nampak ialah kelam kabut nak terbalikkan kereta polis adalah!

2) Kau orang ade nampak tak lepas beruk-beruk ni terbalikkan kereta polis,diorang cari 'orang' yang kononnya terpelosok dibawah kereta polis neh?Apa yang dia buat ialah sibuk angkat tangan tanda berjaya terbalikkan kereta nih.Last-last video makan tuan.Heh!

2) Tak logik video yang dikeluarkan oleh MalaysiaKini tu.Suara perempuan tu siap maki-maki polis bagai.BABI dan SIAL antara ayat yang kedengaran.Istighfar tu jangan cakap lah.Dah jadi permainan dia.Ni lagi satu.Kalau betul lah perempuan ni betul nak dedahkan 'kebiadapan' polis,ape pasal tak teruskan rakam video atleast nampak lah ade 'orang' terpelosok bawah kereta polis?Ape pasal terus lari?Takut kereta meletup?Atau dah kantoi tak de orang?NONSENSE!

Tahniah kepada bloggers Pro-Kerajaan yang KANTOI memberikan maklumat sebenar pasal insiden ini.Tahniah SuaraBaru/Gerakan13.Anda memang mantap!

P/S : Tengiang-ngiang dalam telinga brader perkataan polis BABI,SIAL.APTB

1 comments:

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM