Live TV Warta Rakyat

11 January 2012

#ISU WANG ZAKAT : KOMEN GERAKAN MAHASISWA DI UPSI

Salam yob!

Kali ni Brader nak korang nilai sendiri satu group student nih

dekat UPSI

Nama Legasi Mahasiswa Progresif (LMP)

Sarang #Adam Adli

Kenapa brader suruh korang nilai sendiri

Kenapa ya?

Let's see

(Klik pada gambar untuk besarkan)


..................................



Jelas wang zakat untuk kos guaman dikategorikan dalam bab asnaf fi sabilillah. Penjelasan Mufti Wilayah di atas pada 9 Jan 2012 perlu diterima semua pihak.

Ia sudah disediakan sejak 1993.

Tidak timbul ia disalahguna.

Kecuali diputarbelit oleh Nik Nazmi dan Pakatan demi memburukkan Menteri yang jaga Agama Islam.

Semua tahu jawapan yang dijawab di Parlimen oleh Datuk Dr Mashitah pada 21 Jun 2011, mungkin tidak tepat kerana disediakan oleh pegawai tertentu yang mungkin tidak memahami bab asnaf zakat sepenuhnya.

Jika mahu dibuat andaian ia disabotaj pihak tertentu yang menyediakan jawapan Panglima fikir mungkin ada kebenarannya. Ramai penyokong Pakatan terutama Pas berada di dalam JAKIM.

Sebenarnya ia bukan wang zakat tetapi wang kerajaan sedia untuk kos guaman. Peruntukan RM 700 ribu sememangnya disediakan untuk kos guaman.

Tidak timbul sedikitpun masalah menyalahguna wang zakat dalam hal ini.

Tolong sebarkan agar orang yang difitnah oleh Pakatan Haram akan terbela berkat tangan berbisa kita di alam maya.

Tolong jangan buat dosa percuma dengan menyebarkan fitnah tidak berasas.

Dipetik daripada blog  Panglima Perang Siber

........................

Haha.Meh Brader mintak geng-geng LMP UPSI cuba terangkan apa yang sebenarnya berlaku (Itu pun kalau diorang tau kes ni)

Ataupun

Mereka ni sesedap rasa seindah bahasa menyebarkan berita-berita fitnah

Yelah

Isu negara mesti kene follow dowl!!

Barulah mahasiswa!!MAHASISWA MENGGUGAT!!

OPS..!Bukan isu negara tapi isu pembangkang!

Keh keh keh

Haish!!kene tukar lagi

Mahasewel memfitnah!!

P/S : Orang nak citer pasal isu negara,dia pun nak jugak.Brader percaya LMP sendiri pun tak tau ape yang dorang cakapkan!

Kah Kah Kah

TUKAR JELA NAMA JADI LEGASI MEMFITNAH PEMIMPIN (LMP)

Jom layan video daripada UFB



2 comments:

  1. beli rumah sblm jd menteri,masalahnya,bila diperiksa mmg duit rasuah ponkan...

    ReplyDelete
  2. mcam la smua bnde kt blog ni btoll....nme blog ni pown kne tkar..."brader klentong"...
    "sndiri komen sndiri tanggung"
    ^_^

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM