Live TV Warta Rakyat

9 January 2012

#901 : MINIT-MINIT PENTING YANG ANDA WAJIB LIHAT

Lihat..

Perhati baik-baik

Ini bukan video edit

Ini video yang ORI


MINIT 2.18 : penyokong PR meluru ke arah penyokong PERKASA

MINIT 2:40 : Penyokong PR menaburkan duit ke arah penyokong PERKASA

MINIT 3.45 : Seorang wanita PERKASA diganasi dan dijatuhi

Rilex la weyh..Korang datang bukan dengan tujuan menyerang!

Korang  datang nak menyokong DSAI!!!

Inilah akibat ikut kan nafsu marah

Kepada pembaca blog Brader Jai

Teruskan mengikuti blog ini

Akan ada video susulan

Nantikan!

Video oleh : Wak Danial

5 comments:

  1. sudah tiada kemanusiaan dlm PR.

    ReplyDelete
  2. macam dari kumpulan yang sama ja..satu menyerang satu bertahan..wallahualam..

    ReplyDelete
  3. ini slah satu provokasi dlm blog ke..??? psti ape yg anda sbar tu bkn ftnah..?? anda psti yg knon nya mnyrang itu btol2 pnyokong pr..?? isu LIWAT pown org boleh wat ftnah brader jaiii oiiii...tp xpe...trus kan mlaku kn provokasi dlm blog yer,asal bkn ftnah xpe.....^_^..asal la ak xjmpe dri dlu lg blog ko ni....lwak sggoh...peace no war...HAHAHAHA

    ReplyDelete
  4. lain ke sama ke tapi sesama melayu..tak ke malu tgk mcm ni adab takda panggil lembu la itulah..baik tua or muda....apa yang korang dapat sebenarnya...? aku konpius laa

    ReplyDelete
  5. pemerhati-aku berada di tempat berkenaan dan aku tahu.bkenaan isu DSAI bukan isu fitnah tp kekurangan bukti..faham?DSAI diputuskan tidak bersalah kerana "SUKA SAMA SUKA".fahamkan isunya!

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM