Live TV Warta Rakyat

9 January 2012

#901 INI VIDEO LEMBU!


Yang kuning itu team PERKASA

Tak ramai der..

Tapi mereka cukup berani turun

Walaupun mereka berhadapan dengan puak PR yang lebih ramai jumlahnya

Tengok video ni

Tengok siapa yang memulakan provokasi

Teriakan LEMBU!!LEMBU!!!LEMBU!!!

Mereka menggelarkan saudara seagama mereka lembu

Menabur duit di hadapan suadara seagama mereka

Dan menghina maruah mereka

Memaki hamun macam-macam

Yang menggelarkan tu pulak

Berkopiah dikepala

Bersongkok di kepala

Yang muda

Dan yang tua pun

Masing-masing berlumba menggelar saudara mereka lembu

Memalukan!

Menyedihkan!

Ini lah mereka pejuang agama

Pejuang keadilan

Anda nilai sendiri

Akan ada beberapa siri lagi video daripada Brader Jai

Nantikan..

4 comments:

  1. Aku xley terima la org yg menggelar2 org len dengan gelaran buruk ni

    ReplyDelete
  2. kalau yg gelarkan anwar peliwat xpe kn?hehehe...lawak2

    ReplyDelete
  3. Mungkinkah ini Tanda-tanda dunia akan kiamat?

    1. Yang jelas lebih buruk dilihat lebih baik;
    2. Yang meliwat tidak segan-segan meminta diiktiraf;
    3. Mengaku lebih Islam tapi berbuat lebih kafir;
    4. Tahu buruk tapi tetap kata baik;
    5. Membenci saudara sesama Islam tetapi mengasihi musuh Islam;
    6. Bencikan kasih sayang tapi sukakan kebencian;
    7. Mengaku membela hukum Islam tetapi tunduk kehendak kafir

    ReplyDelete
  4. sebenornya dema yg lembu,depa x tau anwar tu siapa dia?

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM