.

Live TV Warta Rakyat

27 April 2014

#PemilihanPKR Kesian @AzminAli .....



Blogger Milo Suam menggambarkan Empayar Azmin Ali makin runtuh? Menurut blogger PR ini elitis yang memegang jawatan utama PKR bakal disingkir oleh Team Saifudin - Nurul Izzah - Rafizi.


Apakah rating calon Timbalan Presiden PKR sekarang? Menurut maklumat yang disebarkan melalui media-media sosial, rating calon Timbalan Presiden PKR adalah seperti berikut -



Saifuddin Nasution mendahului dengan 56% walaupun beliau dikatakan calon Timbalan Presiden yang tiada kesetiaan kepada parti, suka melompat parti dan pernah dihalau oleh Anwar Ibrahim ketika di Munich.


Apa hubungan Mahfuz Omar dengan pemimpin kanan PKR? Kenapa isu Saifudin yang masih ahli Pas ini timbul semasa pemilihan tahun ini?



Anwar halau Saifudin di Munich sebab dakwa PKR TIADA MASA DEPAN? Sekarang dah jadi MASA DEPAN BERSAMA pulak dah?


Lebih menarik lagi, blogger PR ini menggambarkan bahawa untuk mempertahankan kedudukan elitis PKR ini, taktik kotor mula digunakan.
Cybertroopers PKR sendiri mengakui Skandal `Aiskrim' Azmin..


Sebelum ini taktik-taktik kotor lain juga telah digunakan untuk membunuh karektor saingan dalam pemilihan PKR ini, sesuatu yang tidak asing dan menjadi trademark dalam politik PKR dan gerak kerja cybertrooper PR dalam menyerang UMNO dan BN.


Antara taktik kotor yang dikesan....



Cerita Perempuan Simpanan MB selepas kebocoran maklumat tentang Nurul Izzah tuntut fasakh
Siapa pasang kamera pengintip untuk bunuh karektor Khalid Ibrahim?

MP DAP pun tumpang tui?



Macam-macam lagi sudah keluar...


Mak Lampir pun terbabit?

Sangat menarik game ni, jom sama-sama beli pop-corn, hot dog, meat ball, corn in cup dan Teh O Ais Limau gelas besar... ini wayang banyak panjang wooo...


Semoga PKR terus hancur...

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM