Live TV Warta Rakyat

31 August 2013

Panas!Video lelaki dihempuk ukelele selepas melamar wanita


Setiap wanita pastinya mengimpikan untuk dilamar dengan cara yang istimewa oleh lelaki yang dicintainya.Sudah banyak berlaku di dunia apabila seseorang lelaki melamar seseorang wanita dikhalayak ramai contohnya Awwal Ashari melamar Scha Al Yahya semasa berlangsungnya satu rancangan TV

Dan pastinya peristiwa dilamar itu akan menjadikan kenangan manis kepada sang wanita.Namun apa yang berlaku dalam video ini adalah sebaliknya.Tidak pasti berlaku dimana tetapi lelaki ini dihempuk dengan ukelele oleh wanita yang dilamarnya selepas dilamar dikhalayak ramai.Sadis!



P/S : Sadis beb,Malu gilerrr!Bagi brader tak perlulah nak tunjuk kat semua orang yang kita ni romantis.Biarlah romantis tu dikongsi bersama pasangan kita sahaja tanpa orang lain tahu.Bila dah jadi macam ni kan malu.Oeh macam Dr Cinta pulak gua neh.Kahkahkah!Apa pun jangan lupa beri sokongan kepada Azwan Bro sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia!

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM