Live TV Warta Rakyat

2 August 2013

Kenapa @Sangkakala78 marah sangat dengan @NajibRazak ni?

Selamat berbuka semua!Makan apa tadi buka?Brader harap semakin nak penghujung Ramadhan ni semakin kuat lah kita beribadat ya?

Ok la tu.Brader pun dah beli baju raya siap-siap.Sederhana je macam taun-taun sebelum ni.Apa nak fikir sangat belum berkerluarga pun

Lain lah yang dah bekeluarga dan ada anak.Macam-macam nak fikir.Baju anak lagi.Baju bini lagi.Harap-harap dapat lah buat perbelanjaan dengan betul dan tidak membazir.Sama jugak masa bulan puasa ni.Kadang-kadang macam-macam nak beli masa pegi bazar.Kesudahnya tak habis.Haha

Ok la brader sempat berbuka puasa PM tersayang kita Najib Razak di Sri Perdana bersama media.

Sebelum berbuka tu ada majlis penganugerahan Pingat Kedaulatan Negara (PKN) untuk media yang bertugas di Lahad Datu tempoh hari.

Then brader dapat broadcast BBM daripada sahabat blogger Sangkakala.Marah benar dia kat Najib.Pasal apa?Tengok sini http://sangkakalajari9.blogspot.com/2013/08/najibrazak-antara-perdana-menteri.html?m=1

Apa pun brader ucapkan tahniah kepada semua penerima pingat.Termasuk Malaysiakini.Haha

Ok bye

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comments:

  1. Blogger Porno dapat Pingat,
    Portal MalaysiaKini kaki FITNAH pun dapat pingat..
    Pengamal Media Penyokong kuat BN dapat apa?
    Kuan3...

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM