.

Live TV Warta Rakyat

20 July 2013

#PRKKualaBesut - Cara sembahyang supaya Nik Aziz tahu


Sebelum ni brader ada mendedahkan bahawa dalam ceramah dua hari lepas, Che Long tidak diberi peluang untuk berucap dalam satu ceramah yang turut dihadiri oleh Nik Aziz.

Dalam ceramah berkenaan juga, Nik Aziz ada membuat kenyataan bahawa Orang UMNO buat masjid,tapi tak sembahyang dalam tu'



Dengar tak?

Ok.Nik Aziz sini kejap meh.Ni gua nk tanya,mana Nik Aziz tau orang UMNO buat masjid tapi tak sembahyang dalam tu?Adakah setiap kali sembahyang,penyokong UMNO perlu memakai baju berlogo UMNO supaya orang tahu bahawa penyokong UMNO telah bersolat?

Atau Nik Aziz mahu merekodkan kehadiran di setiap masjid di Malaysia supaya boleh dikira berapa ramai penyokong PAS yang solat dan berapa ramai penyokong UMNO yang solat?

Sebenarnya apa yang Nik Aziz cakap ini tidak lain dan tidak bukan adalah berkenaan isu Kelantan semasa dibawah pentadbirannya tidak membina satu masjid pun untuk rakyatnya.

Hoi,atleast BN dah sediakan kemudahan untuk orang ramai solat dengan selesa!Selesai satu tanggungjawab.Tapi kerajaan PAS Kelantan?Sudahlah tak bina masjid,disalahkan orang lain pulak!Menuduh ahli UMNO tak solat dalam masjid yang dibina sendiri.

Ahli parti mana pun yang solat,itu urusan dia dengan Allah.Nik Aziz kalau nak nyanyuk tu agak-agak lah.Jangan teruk sangat oke?

P/S : Beb lepas ni kena buat tandatangan kehadiran solat lah.Supaya Nik Azizn tahu!Kahkahkah

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM