Live TV Warta Rakyat

30 July 2013

Bangsat!Video ini menghina Hari Raya Aidilfitri! @PDRMsia



Boleh tak brader nak mulakan artikel dengan mencarut?Nampaknya semakin hari semakin melampau penghinaan terhadap Islam.Temph lalu penghinaan terhadap bulan Ramadhan oleh pasangan gila seks Alvin dan Vivian

Kini kecoh pulak mengneai video terbaru yang brader tak pasti siapa yang terbitkan tapi jelas menghina dan mempersendakan hari kemenangan umat Islam iaitu Hari Raya Aidilfitri


Yang membuatkan aku paling panas hati ialah scene selepas dia basuhkan kaki anjing berkenaan dan kemudiaannya disamakan dengan mengambil wuduk di bahagian kaki.

Eh pegi mampos la kau nak sambut raya dengan siapa.Tak ada siapa peduliTapi tak payah la nak upload video kat youtube bagai.Kurang ajar tahu!Ibarat mencabar umat Islam

Kenapa video-video penghinaan terhadap umat Islam semakin berleluasa?Aku desak tindakan pantas daripada PDRM menyiasat dan menangkap mamat jadah ni

Hati umat Islam di negara ini semakin  diguris.Ini bukan isu sensitif lagi dah.Ini isu bangsat!Layaknya dibuang daripada Malaysia mamat bangsat ni

P/S : Dalam isu neh UMNO dan PAS tak payah masuk campur.Korang boleh teruskan dengan pergaduhan korang.Tak payah nak fikir pasal umat Islam di Malaysia dah.Adios!

1 comments:

  1. Sabar bro...budak tu budak Melayu Islam. Dia ni pencinta anjing. Aku paham mesej yg cuba disampaikan i.e. sambut hari raya dgn anjing pun cool.Cuma cara video tersebut diolah bisa menjemput persepsi negatif bergantung kpd interpretasi. Bagi aku sendiri tak nampak pula percubaan menghina Islam setelah mengetahui background budak ni.

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM