Live TV Warta Rakyat

1 May 2013

[Video] : Gereja Israel berdoa supaya DAP ambil alih kerajaan Malaysia


(Mood sarkastik) Wow!Nice.Brader respek DAP bhai.Siap dapat backup daripada gereja Israel tu.BN pun tak mampu beb macam ni.Gila hebat kuasa diplomatik DAP sampai gereja di Israel pun berdoa untuk kemenangan DAP!

Mampos ek BN kali ni.Israel pun sokong DAP.Memang high class lah!Kepada rakyat Malaysia,tengok ni.Pilihlah DAP kerana DAP mampu mendapat sokongan dan doa daripada gereja Israel.BN mampu buat?Tak mampu beb.Israel kan kuat.Amerika pun backup besar Israel.Bertambah power la kalau DAP memerintah!

Berpeluh beb gua tengok video ni.Rujuk link https://www.facebook.com/photo.php?v=10151547743293459 untuk video

P/S : Kalau rakyat Malaysia tak faham sarkastik,brader tak tau lah kan.

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM