Live TV Warta Rakyat

18 April 2013

Gempar!Pro M/GM 13 tolak pencalonan Nik Aziz sebagai calon PRU 13!Updated

Brader baru je dapat berita mengemparkan ini dari sahabat brader.Nampaknya anak-anak buah Nik Aziz di kampus sendiri tidak bersetuju dengan pencalonan Nik Aziz bertanding di Dun Chempaka.

Mereka beranggapan bahawa Nik Aziz sudah terlalu tua dan tidak berdaya untuk mentadbir dengan baik (sekiranya menang).Yelah kan,dulu sibuk-sibuk suruh Tun M bersara.Sampai sekarang ni dia sendiri tak reti nak bersara!

Brader sependapat dengan mereka kali ini.Kah Kah Kah!Come on lah,bagi la ruang kepada calon lain yang lebih muda untuk bertanding!Cuba tengok BN,kebanyakkan yang dicalonkan bertanding adalah dari kalangan muka-muka baru dan masih muda.Baru la produktif!

Tapi kan kadang-kadang brader terfikir orang yang tua ni nafsunya mengalahkan orang muda!Memang win beb! (dibaca Mustafa Ali)

Jom la kita tengok gambar budak-budak Pro M ni bantah pencalonan Nik Aziz.Siap buat banner bagai!


Kah Kah Kah!Lawak beb!Sendiri mau ingat la!Kena troll ekkk Pro M.Kahkahkah!Aku tak tau la kalau orang-orang PR tak tau apa tu sarkastik.LOL

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM