Live TV Warta Rakyat

14 February 2013

#GM13 bagi risalah fitnah sambil bagi sampul duit kpd penduduk Felda Chini #PolitikWang

Nampak tak?Kepala bapak korang lah.Lu orang sembang mau hapuskan korupsi lah,politik wang lah dalam siri2 ceramah korang.

Dah tu gambar kat atas ni ape kejadah?Sembang macam gampang.Kecik-kecik lagi dah main politik duit.

Lu ingat undi penduduk Felda Chini boleh korang beli dengan harga RM10?Kepala bapak korang sekali lagi lah.selanjutnya lihat Bukti GM13 rasuah penduduk kg dgn wang http://danialatifnasiren.blogspot.com/2013/02/bukti-gambar-gm13-rasuah-penduduk-felda.html?m=1

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM