.

Live TV Warta Rakyat

12 January 2013

Serius PKR tidak mahu bertanggungjawab keatas peserta #KL112?

Himpunan Kebangkitan Rakyat 112 cuma satu jenama baru yang di bawa oleh pembangkang setelah tindakan mereka melalui demontrasi BERSIH ditolak oleh majoriti rakyat Malaysia ekoran kekecohan yang dicetuskan dalam BERSIH 3.0 pada 28 April 2012 yang lalu.

Walaupun tampil membawa nama baru namun matlamat mereka tetap sama iaitu menumbangkan kerajaan sedia adalah melalui demontrasi jalanan.

Tindakan mengheret rakyat ke jalan raya merupakan satu strategi pembangkang untuk menawan Putrajaya sebagaimana taklimat sulit sebelum ini :



Skrip dan kerangka mereka adalah "kerajaan korup, rakyat bangkit menolak rasuah, kerajaan zalim, UMNO/BN rompak kita, rakyat bersatu macam Arab Spring".

Sebelum rakaman di atas terdedah, strategi menghasut rakyat dengan skrip yang disusun rapi ini merupakan satu gerak kerja rahsia PKR yang mana hanya diketahui oleh pemimpin atasan mereka sahaja.

Namun setelah rakaman ini terdedah kepada umum, Hishammuddin Rais tampil memainkan peranan dengan mengaku bahawa mereka memang berniat menghasut rakyat, orang kampung untuk turun ke jalan raya menumbangkan kerajaan.

Seterusnya

1 comments:

  1. Haramjadah China..
    Lepas tu Melayu pula jadi baruah siharamjadah ni
    Jadi kedua duanya sama sama haramjadah..
    China dah pergunakan Melayu untuk jatuhkan UNO dan BN,, Bangsat dan Haramjadah punya makhlok

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM