Live TV Warta Rakyat

13 January 2013

Pendemo ni bercinta dengan anak @NajibRazak ? #KL112

Brader pun tak paham lah kenapa puak-puak PR ni dilahirkan untuk menjadi bangang macam ni.

Isunya ialah mamat ni bawak sepanduk 'Turunkan harga hantaran kawin'.

Kah Kah Kah!

Misalnya lah kan,kalau mamat ni punya awek (kalau ada) mintak hantaran RM20,000 untuk perkahwinan,ko pegi lah setel dengan keluarga perempuan tu.Apa kena mengena dengan Najib pulak?Bukan Najib yang jadi mak bapak perempuan tu.Ke ko bercinta dengan anak Najib neh?Mustahil lah

Kah kah kah!

Ini masalahnya kalau orang pergi perhimpunan tapi tak paham isu.Macam ni la jadinya.Ini masalahnya kalau PR main angkut je siapa yang nak pegi (baca: dibayar).

Akhirnya PR akan terus melahirkan generasi pendemo yang bangang-bangang dan menjadi badut dimata rakyat.

Kah kah kah!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comments:

  1. Assalamualaikum bro..

    Mohon di pautkan blog saya ini ye..

    http://taipingcentral.blogspot.com/

    Semoga tali ukhuwah ter erat antara kita di alam maya..

    Anyway, sempoi blog bro.. Hebat..

    Tq bro..

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM