Live TV Warta Rakyat

6 January 2013

Lawak of the year!Kenyataan terbaru @Chegubard di twitter.Wakakakaka!@NajibRazak @AnwarIbrahim @RafiziRamli

Wakakakaka!Weh cikgu bard,kalau nak tau kenapa MCA dan MIC xde orang Melayu dalam tu,sila cari.maksud :

1) MCA
2) MIC

Dah dapat maksud baru join politik.Ini serius lawak.Ni la akibatnya kalau banyak sangat main main kat jalan.Bodoh macam ni pun boleh jadi politician dalam PKR ke?

P/S : Gua nak meninggal dengan lawak ni dowh!Wakakakakakaka

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

  1. hahahaha.... kelakar nya dia ni... dia dah dibangangkan oleh nasik kangkang rimba elizabeth wong...

    ReplyDelete
  2. Tak sangka pulak dia ni bodoh sampai mcm ni, agaknya bila hati dah jadi pembangkang, akalpun kena jadi bodoh kut?

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM