Live TV Warta Rakyat

23 January 2013

Blogger @matdespatchotai dedahkan Bawani disambut oleh takbir


Brader perhati je isu Bawani ni..Ok lah.Kalau nak cakap dia disekat kebebasan bersuara tu pun ada betulnya.Tapi tak sepenuhnya.Sebab dia bukan tak diberi bersuara langsung.Cuma tak diberi untuk menghabiskan ayatnya.Itu sahaja.

Ok memandangkan isu ni dah hot sesangat,brader terus memerhati.Kali ni brader rasa cukup annoying bila laungan TAKBIR itu disalah gunakan oleh puak-puak hamPAS ni.Korang bertakbir atas dasar apa beb?Mintak maaf la.Bila orang kafir naik pentas korang bertakbir????Jom tengok



P/S : Tq MatDespatchOtai atas video

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM