Live TV Warta Rakyat

30 December 2012

Mogok lapar 100 jam?Kantoi makan?kahkahkah! #PakatanMunafik @adamadli

Beb.Brader tak tau la nk gelak ke nak ape tengok gelagat puak-puak pembangkang bodoh ni.

Ok sembang kat media kata nak mogok lapar selama 100 jam?

Mengikut apa yang brader tau manusia boleh hidup tanpa makanan lebih kurang 10 hari-maksudnya 240 jam dan boleh hidup tanpa air hanya selama 2 hari

So puak-puak pakatan haram ni kata tak nak makan selama 100 jam dan cuma minum je

So kalau minum brader boleh terima lagi.Skang ni baru masuk lebih kurang 60 jam tak makan.

Tapi gambar kt atas diambil sekitar tengah hari tadi

Mana korang punya 100 jam beb???Kahkahkah!!Baru 60 jam

KahKahKah!

P/S : Alolololo sian dia.lapar ea.Xpelah.pi makan sane.nanti nangis pulak.Jangan munafik tau lain kali.Jangan nakal-nakal.kahkahkah!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. Salam Sahabat seperjuangan..

    Mohon dapat di linkkan blog saya tuan..

    http://taipingcentral.blogspot.com/

    Untuk posting blog Terbaru saya:

    http://taipingcentral.blogspot.com/2012/12/live-hmetromy-bongkar-5-artis-malaysia.html?m=0

    Semoga perjuangan Kita menambahbaikkan ukhuwah sesama kita. Semoga berjaya..

    Hebat blog bro.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudah di link kan blog saudara.salam perjuangan!

      Delete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM