Live TV Warta Rakyat

12 June 2012

www1 : Nizar mintak maaf woi!

Dah habes tengok bola?Suka?Seronok?Tahniah Malaysia kerana berjaya MEMBENAM Singapura 2-0.Apapun jom kita fokus pada isu asal.Nizar derhaka khabarnya telah memohon maaf dan ingin berjumpa secara peribadi dengan Sultan Johor atas kebiadapannya mempertikai no plat yang berjaya dibida oleh Tuanku Sultan Johor.Berita ini dikhabarkan oleh rakan bloggers brader iaitu Kulaaan Niring.


Brader bukan nak kata apa la.Tapi rakyat Johor memang tak suka kalau ahli politik macam Nizar ni buat taik kat negeri orang.Nak buat macam mana dah terlanjur cakap.Sebab kau lah Nizar macam-macam persepsi yang keluar.Kau boleh tak main politik diam-diam jangan kacau institusi raja?Berdasarkan permerhatian brader lah kan,tindakan Nizar ni mungkin ada kaitan nak selamatkan survival politik PAS kat Johor.Kae mon lah.Orang memang tau PAS memang tak boleh hidup kat Johor.Lagi pulak Nizar Lambai ni buat hal,makin makin tak hidup lah jawabnya.Apa pun brader alu-alukan tindakan Nizar mintak maaf.Yang lain terserah kepada rakyat Johor untuk menilai.Apa pendapat korang?


P/S : Artikel lain akan menyusul mengenai isu ini


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM