Live TV Warta Rakyat

15 June 2012

Mahasewel anak didik pembangkang hina Sultan Johor.Sebarkan! cc @NajibRazak @anwaribrahim @PDRMsia @KesultananJohor @KhaledNordin

Pagi tadi brader bangun pagi.Standard la pagi-pagi mesti kita nak dengar benda yang baik-baik je kan.Benda yang menyedapkan mata.So brader online lah tengok blog-blog.So brader dah tak heran dah percakaran poltik antara blogger Pro-BN dan Pro PR.Then brader terlihat post daripada rakan blogger Dr MiM dan MatDespatchotai.Panas hati brader bila dapat tau ade seorang mahasewel  menghina Sultan Johor di twitter.




Ayat pertama yang brader panas hati ialah dia panggil sultan 'kau'?Yes.Didikan pembangkang membuatkan mahasewel ni tak reti nak hormat orang.Wei bodoh betul lah dia ni.Sekarang ni apa masalahnya kalau sultan beli apa pun pakai duit dia.Bukan pakai duit rakyat.Masalahnya sekarang ni kau tau tak isu ni?Kau tau tak dari mana sumber kewangan sultan beli no plat tu?Dan yang paling penting,kau kenal ke Sultan Johor?Macam  mana hubungan sultan johor dengan rakyat jelata?Semua tu kena kaji beb!


Ok.Cakap banyak pun tak guna.meh brader bagitau sapa budak ni

Nama : Haziq Abdullah bin Abdul Aziz


No matrik : IEB 110029

Pengajian : Ijazah Sarjana Muda Undang-Undang (Tahun Pertama)

Pusat pengajian : Universiti Malaya

Untuk pengetahuan anda.Si Haziq ni jugaklah yang terlibat masa demo mansuh PTPTN yang kalung-kalung bunga tu.Meh brader sertakan dengan gambar dan video.Pasti masih segar dalam ingatan korang pasal insiden kurang ajar yang dilakukan oleh geng mahasewel ni kan

Gambar :






Video :


Ni pulak video sopan kawan-kawan Haziq masa demo :


Untuk pengetahuan anda.Haziq and then geng iaitu Safwan Anang serta Ex YDP MPP UM,Syahid Zaini (MPP yang mintak duduk kolej free) telah digantung 1 semester akibat tindakan biaDAP mengalungkan bunga tempoh hari 


Haziq juga terlibat main pondok-pondok di Dataran Merdeka




Brader gesa pihak berkuasa siasat budak nih.Jangan biarkan orang yang menggunakan kebebasan bersuara sewenang-wenangnya ni terlepas!Dan brader rasa Universiti Malaya tak payah simpan budak ni lama.Kan Unisel ada menawarkan pendidikan percuma (baca dengan nada sarkastik).Dan apa yang brader pasti,rakyat Johor akan cari budak ni sampai ke lubang cacing.Kes Nizar tak setel lagi kau tambah minyak atas api.Bagus!Sekian

P/S : Brader dah cakap banyak kali puak-puak diorang ni memang tak senang selagi institusi raja ada di Malaysia.Gua rasa saraf penghubung antara mulut dan otak dia dah terputus kot sebab tu cakap tak guna otak.

2 comments:

  1. rasanya dia juga terlibat di "insiden Kerinchi" .. yang kwn dia kena debam sekali tu ..

    ReplyDelete
  2. tgk status dier tulis kat twitter tu "taat pada Allah dan Rasul"..tp demontrasi buat kalung bunga adat agama hindu..bila najib pergi ke batu caves..korang kate tak bagus tak elok..sbb islam tak membenarkan..tp dia..main kalung2 bunga tu bukan adat agama hindu..???igt la...setiap adat agama tak leh dipermainkan..nnt ade yg sakit...nak mansuh PTPTN..???tak sian ker kat adek2 sekaum dia..??adek2 budak2 melayu..??nak dia jer lepas belajar ade jurusan tinggi..???yg generasi akan datang tak perlu berlajar..??duduk bawah dia..???melayu melayu..biler susah..ckp kaum lain idup senang..melayu susah..tp melayu yg nak lupuskan hak melayu..achaner tu..???

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM