.

Live TV Warta Rakyat

29 May 2012

Blogger anak jati Batu Pahat ni bogelkan Nizar!Malu beb!


Masihkah anda ingat pembelian 16 buah Toyota CAMRY sewaktu Nizar berkuasa??? 


PLAT KHAS SULTAN JOHOR

Sultan JOHOR menyumbang pendapatan Negara RM520K untuk Plat WWW 1, sedangkan Sultan Johor mempunyai PLAT KHAS untuk setiap kereta yang Baginda miliki .

Sekali lagi Mohammad Nizar Jamaluddin (Nizar DERHAKA) mohon DERHAKA kepada Sultan! Kali ini beliau cuba mempertikaikan tindakan Sultan Johor membeli no Plat WWW 1 yang berharga RM 520,000.00 dalam laman twitternya. 

Lebih memalukan lagi Nizar membidas Tengku Mahkota Johor dengan tuduhan palsu yang menyatakan bahawa keluarga DiRaja Johor telah menggunakan duit Rakyat untuk membida nombor kenderaan "WWW1".

-Baca selanjutnya disini.Blogger Batu Pahat ni kasi hantam baik punya!

P/S : Makin ramai tak puas hati.Padan muka ko Nizar!


1 comments:

  1. yang Ke Bawah Duli Tuanku beli plet tu dari siapa? Paduka Tuanku bayar kat Amerika ke? Turki ke? Israel ke?

    Beli Camry yang dapat untungnya Jepun.

    Itulah cara yang terbaik untuk baginda memberi nilai supaya pasaran nombor plet kereta yang dikutip JPJ menjadi lebih tinggi dan kompetitif. Di masa akan datang, ramai lagi taukey-taukey akan membida dengan harga yang jauh lebih tinggi dan memberi keuntungan kepada JPJ.

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM