Live TV Warta Rakyat

28 April 2012

Peserta 'BERSIH' buat sampah,suruh DBKL bersihkan?Sah pengotor!

Sampah bersepah!


KahKahKah!Gua tau lah memang kerja DBKL bersihkan bandar KL daripada sampah sarap.Tapi gua tengok sikap lu orang ni tak mencerminkan apa yang lu orang bawak lah.Dah buat taik,tinggal?Benda kecik macam ni pun tak boleh nak handle,ni kan pulak nak handle negara.Toksah mimpi la bro!

P/S : 'Bersih' yang pengotor!

1 comments:

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM