Live TV Warta Rakyat

28 April 2012

Lebih baik edar risalah daripada duduk menyusahkan orang!

Sekitar 30 mahasiswa Aman Kampus telah melakukan pengedaran risalah mengenai PTPTN dan demonstrasi BERSIH yang dijadualkan berlangsung pada hari ini.3000 risalah ini disebarkan di sekitar Jalan Masjid India serta Kg. Baru Kuala Lumpur.Rata-rata masyarakat disana memberikan respon yang positif.Siap ada yang nasihat jangan terpengaruh dengan geng-geng #OccupyDataran lagi.Antara risalah yang diedarkan ialah :






Foto dari Lokasi :



Warga kota meneliti risalah yang diedarkan oleh mahasiswa Aman Kampus



Memberi penerangan kepada warga kota tentang fakta sebenar PTPTN






Brader ni marah benar budak-budak ni edarkan risalah.Siap kene maki lagi.Tapi budak-budak ni cool je.Biasa lah tu.Barulah cabaran.Jom tengok video dibawah


.....................

MAHASISWA  BENGONG



Jadah la duduk berkhemah kat dataran lepas tu buat maksiat lepas tu duk laung-laung keadilan.Klaka dowh.Cakap tak serupa bikin

1 comments:

  1. bro, saya pun edar risalah yg sama selasa lepas, siap ada pakcik tu ckp, "awak tahu tak berdosa buat semua ni, kalau tak tahu kena selidik dulu"

    hahaha xpe yg penting demi Alif Ba dan Ta!

    ReplyDelete

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM