.

Live TV Warta Rakyat

28 March 2012

Tertekan punca Pro M UPSI fitnah?

Macam-macam lah bila da tertekan ni.Fitnah sana fitnah sini.Jemm la lu orang.Lai kita tengok apa yang berlaku kt UPSI.

Dari UPSIDaily

Mahasiswa UPSI dibelenggu pelbagai isu...permasalahan berkaitan peruntukan program dari pihak HEP, isu pembasmian ISLAM di UPSI?? Melihat perkara ini, berbagai-bagai versi yang cerita jadi perbualan, andaian, sangkaan, penilaian oleh abg2 dan kakak2 di UPSI. Tersurat tidak seperti apa yang tersirat. Menimbulkan keraguan, salah-faham, penilaian yang singkat, meragukan akhirnya bimbang timbul fitnah. 


KLIK IMEJ UNTUK BESARKAN!!!



Buktikan...jangan hanya berbicara. Bimbang nanti sendiri yang malu.. Fahami dulu kenapa dan mengapa perkara ini terjadi. 


Pembasmian Islam di UPSI???


Apabila Yang Arif Putera berkata...adakah tuduhan? Pandangan mahasiswa matang? Sepertinya tahu segala perkara apa yang berlaku. Tiada yang betul..salah belaka.. Cetek menilai!


No komen... teruskan bersama KSMP!


No komen... teruskan bersama KSMP!


Program apakah semua ini???

1?


2?



3?



Baca seterusnya disini

P/S : Bila dah tertekan macam-macam mereka tabur fitnah.Muka je nampak baik!Oh ya!Untuk pengetahuan semua,Mahasiswa Pendidik adalah Pro Mahasiswa di UPSI.Pendidik ke bila kaki fitnah ni?Jangan sampai gua pakat-pakat tukar nama korang jadi Mahasiswa Pemf*tnah pulak!Tahniah UPSIDaily kerana mendedahkan fitnah mereka!

1 comments:

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM