Live TV Warta Rakyat

1 February 2012

ABU AQIF MAIN GILA!



Abu Aqif ni dah melampau!

Sebelum ni ada orang bising-bising kt DrMaza pasal Abu Aqif ni

Suka melaga-lagakan ulamak

Ni buktinya


Cis!Berani Abu Aqif ni sentuh tok guru puak-puak Pro PAS nih

Lu main gila la Abu Aqif

Brader pun orang PAS tau!Caye tak?Caye tak?Caye tak?

Tak nak caye tak pe!

Ni video terbaru daripada Abu Aqif

Tengok dlu baru komen !


Abu Aqif siap mintak maaf lagi!

Bagusnya kalau sikap para ilmuan,dan senang kata semua masyarakat kita macam ni lah

Menegur jika silap

Meminta maaf jika terlanjur kata

Ni tak

Dah buat silap tak reti nak mintak maaf

Siap tolak perbincangan lagi

Nama je ilmuan

Fans beratus ribu

Rileks ok Abu Aqif

Brader Jai gurau je..hehee

Brader support Abu Aqif selagi dia berlaku benar.Insyallah

Adios!

0 comments:

Post a Comment

Penulis tidak akan bertanggungjawab keatas komen yang menyalahi undang-undang.Ada komen,anda tanggung!Sebarang pertanyaan atau maklumat bolehlah menghubungi penulis di braderjai@gmail.com

RANDOM